perjantai 1. joulukuuta 2017

Lugar do Cargo - Seara

Aamulla alberguen isäntä tarjosi hyvää lämmintä kahvia juustosämpylän kanssa. Siitä sitten taivaltamaan kohti Ponte de Limaa, noin 15 kilsaa.




Isännän mukaan ulkolämpötila oli -4 °C ja kuulemma sää senkun kylmenee lähi päivinä.

Puiden tekoa.




Kaunis aamu minun jälleen kävellä. Savu vähän häiritsi. Jätenuotioita näet poltettiin tiuhaan. Tänään kun on ollut täällä vapaapäivä, niin ihmiset ehtivät paimentaa nuotioitaan.




Noin neljä kilometriä ennen Ponte de Limaa Searassa olin juuri lähdössä kahvilapaussiltani, kun viereisen pöydän rouva kyseli, jos tarvitsen jotain. Puhelimme caminostani ja muuta.

Ja yllätys, yllätys sitten tämä rouva tarjosi kotiaan yöpaikaksi. Kylmä yö oli taas tulossa, joten ilahduin tarjouksesta ja tartuin siihen. Miehelleen, joka oli mukana, sopi myös minun tulla yöpymään.

Asuivat aivan lähellä ja reittini menee siitä vierestä. Tulinkin sitten luxusasuntoon - moderni sisustus, iso piha hevosineen, kolme lasta jne.

Sain oman huoneen käyttööni, makoisan lounaan ja illallisen. Mahtavaa kerrassaan.

Huomenna olen taas vedossa. Kuulemma minulla on vaikein etappi nousuineen tähän mennessä edessä. 

2 kommenttia:

  1. Onneksi maailmaan mahtuu paljon ihania ihmisiä :)
    Lämpimin terveisin Sk, S ja G

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos terveisistä!
      Hyvää itsenäisyyspäivää!

      Poista