torstai 15. maaliskuuta 2012

Unelmista, toiveista totta…


Ei vielä kissanpäiville
Yhden unelman täytyttyä on jälleen tilaa ja aikaa uudelle. Sen toteuttaminen on alkanut. Valitsin pääunelman, jota toteutan pienempien ohella. Pääunelmalla tarkoitan sitä toivetta, ajatusta, joka on vuosia seurannut ja johon olen ikään kuin vaivihkaa valmistautunut. Olen kerännyt kirjoja, lehtileikkeitä, ohjeita jne. siihen tietämättä tarkemmin oikein miksi. Oikeastaan olen tehnyt niin vain ajatukseni voimalla.

2 kommenttia:

  1. "Sinä olet mitä uneksit. Sinä olet mitä unelmoit." -Erica Jong
    Onnea unelman toteuttamiselle:)
    T.Ida

    VastaaPoista
  2. Ida,
    Mielenkiintoista, että lainasit Erica Jongia juuri nyt, sillä olen suunnitellut lukea häntä uudelleen. Nuoruudessani luin häntä paljon, tosin ruotsin kielisinä. Haluaisin nähdä, mitä hänen kirjansa nyt antavat tai miten ne koen. Olen huomannut, että kirjat jotka vaikuttivat voimakkaasti nuoruudessa eivät sitä enää teekään, vaan sitä ihmettelee, että mitä tässä nyt oli niin merkittävää minulle - silloin ennen

    VastaaPoista