torstai 5. huhtikuuta 2018

Omakustanne – markkinointi

Kylläpä minua lykästää kirjani kanssa – ovia on auennut yllättäviltä tahoilta. 
Tapaan ystävällisyyttä siellä sun täällä, vieraammissakin paikoissa, joihin vain olen joutanut käymään. 
Kirjani saavat minut muistelemaan muinaista työelämääni ja tehtäviä eri yrityksissä. 

Pieni haikeus hiipii mieleeni pelkästään ajatellessani, miten etäälle olenkaan joutunut kaikista myynti- ja markkinointitehtävistä. Niihin minua ajoi useimmiten arjesta selviytymisen pakko. 

Harvemmin oli varaa jäädä pohtimaan, mitä työtä, mitä oikeasti haluaisin tehdä. Se aika koitti, kun lapset lensivät maailmalle, kukin taholleen. 
Valga, Galicia, Espanja (12.12.2017)
Nyt vuoteni ovat olleet ilon ja kiitollisuuden aikaa – olen selvinnyt, olen löytänyt uusia ihmisiä, asioita ja uusia maailmoita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti